Lite fakta om kaninerna (tråkigt, i know)

Mailli och Lilli får inte va inne så de kan inte skriva nått inlägg som Cindie och Skilla har gjort.
Men Mailli hade en syster som hette Lilly.
Jag köpte båda men efter 3 dgara blev Lilly sjuk och dog.
Mailli var så ensam så jag köpte Lilli.
Det var jag som döpte henne till Lilli för att Mailli trodde att hon hette Lilly så jag döpte den nya kaninen till Lilli.
Jag har en längre historia men jag orkar inte berätta den, jag hade en kanin innan mailli, Lilli och Lilly men det är en för lång historia.
Men nu ska jag  lägga ut några bilder från när jag precis hade fått dem.



Den med rosa rosett är Lilli på anonsen då jag köpte henne.




Lilly när vi märkte att hon var sjuk, jag och en kompis tog in henne.
Att Mailli fick följa me var ingen bra ide, det är hennes rumpa man ser.
Lilly är den vit-gråa.


Lilly R.I.P Hon stannar i mitt hjärta.




Marabou, min första kanin.
Han hittade min mamma på sitt jobb, dem fånga honom när dem märkte att han börja bli typ mager.
Han rymde och kom tillbaka när jag hade fått Mailli och Lilli.
Jag gav honom till en kompis, där hade han det bra.
Men han var gammal och dog efter ungefär 2 år.





Kommentarer:

Kommentera:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Vill du skriva email? Ingen annan kan se den

Har du en blogg?

Slutligen, vad ville du säga?

RSS 2.0